سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


تصویر اوسوز و سولو و زین رو داریم. زین بابت کمک جی در راو ممنون هست و میگه کارت رو فراموش نمیکنم. جی میگه قابلی نداشت. زین میگه هر وقت نیاز به کمک داشتی روی من حساب کن. اونا همدیگه رو بغل میکنند.

ری مستریو مقابل کایرون کراس

ری یک 619 میزنه. بعدش روی طناب میره و شیرجه رو اجرا میکنه. او میره برای پین اما موفق نمیشه. کراس روی ری سوپلکس میزنه. او بعدش ری رو بلند میزنه اما ری حرکت رو تبدیل میکنه به کاور

برنده ری مستریو

 

تبلیغ رمبل پخش میشه

تیوری به رینگ میاد. او میگه قهرمان اینجاست. او کمربندش رو بلند میکنه. او میگه در راو کمربند رو نگه داشتم و حالا میرم تا رمبل رو ببرم. نیو دی میان و کوفی میگه تا حالا فقط سه تا استین بودند که براشون ارزش قایل بودم. یکی استون کلد بود و دیگری استین کرید و اخری هم شهری در تگزاس که اونجا زندگی کردم.

وودز به تیوری میگه تو از راو هستی. اونجا سه ساعت در اختیارت هست تا خودت رو نشون بدی. اما اینجا اسمکدان هست و ما باید در دو ساعت برنامه رو جمع و جور کنیم. سی ام پانک نیوز. کوفی میگه شنیدم که تیوری گفت که میخواد رمبل رو ببره. نیودی میخندند. وودز میگه چه کسی بهتر از تیوری؟ نیو دی بعدش مدعی میشند که خودشون برنده رمبل میشند. تیوری میگه من بزرگترین ستاره این کمپانی هستم.

دمیز میاد. او میگه تیوری بزرگترین ستاره هست.؟ منم که بارها در رمبل مبارزه کردم. تیوری میگه پس حسابی پیر شدی. دمیز میگه نه من باهوش تر و باتجریه تر شدم. منم که از رمبل حذفت میکنم تا خودم به برتری برسم.

 

 

نیو دی دی میخنند و د میز بهشون بابت خطرناک بودنش هشدار میده. نیودی بازم تیکه پرانی میکنند و میز و تیوری اونا رو کتک میزنند تا اینکه لشلی میاد. او یکی یه ضربه به همه میزنه و هر چهار کشتی گیر رو شل و پل میکنه. لشلی میگه تلافی کار لزنر رو در رمبل سر بقیه درمیارم. لزنر از یک گوشه میاد و به لشلی اف 5 میزنه و میگه باشه در رمبل میبینمت.

 

اونز مقابل جاسمین الوره

اونز حریف رو بلند میکنه ولی جاسمین رها میشه و میره برای رول کردن اما اونز بهش اجازه نمیده. اونز وومنز رایت میرنه و بعدش با اجرای کبری قلیچ میره برای کاور

برنده اونز

اوانز بعد از مسابقه مدعی شد که رمبل رو میبره.

 

شیمس و میکنتایر در پشت صحنه هستند. اونا میگند امشب و فردا مهم هستند. درو به شوخی یه سیلی به شیمس میزنه و میگه فکر میکنم رمبل رو تو میبری. شیمس هم به شوخی جواب سیلی رو میده و میگه گمونم توهم مین اونتر رسملنیا میشی. اونا به این شوخی خرکی ادامه میدند تا اینکه گزارشگر بهشون یاداوری میکنه که اونا یک مصاف تیمی امشب دارند. اونا مدعی میشند که هیت رو مقابل اونا عددی نیست.

شیمس و مکینتایر مقابل هیت رو

شیمس و مکینتایر داشتند وارد رینگ میشدند که وایکینگ رایدر بهشون حمله کردند و کتکشون زدند

مسابقه انجام نشد

 

یک فاصله داریم

 

 شیمس و درو دارند در پشت صحنه دنبال وایکینگها میگردند

 

در درون رینگ هیت رو منتظر هست. پیرس میاد و میگه شیمس و مکینتایر انصراف دادند و برای هیت رو حریف دیگری میخواهیم.

استرومن و ریکوشی وارد میشند

 

هیت رو مقابل استرومن و ریکوشی

استرومن روی اشانته بادی دروپ میزنه. ریکوشی هم روی تاپ دولا شیرجه رو اجرا میکنه. استرومن روی اشناته مانستر بمب میزنه و کاور میکنه.
برنده ریکوشی و استرومن

 

اونز در پشت صحنه میگه میخوام اشتباهی رو که دو سال قبل در رمبل رخ داد درست بکنم. من باید قهرمان میشدم اما نشد. اگر فردا بخوام کمربند رو بگیرم باید اعضای بلادلاین رو از سر راه بردارم. اوسوز میان اونز رو بزنند که پیرس و مامورا به موقع میرسند و از اوسوز میخوان ورزشگاه رو ترک بکنند.

 

 

اوسوز در پشت صحنه هستند. جی به یکی زنگ میزنه و میگه اگر هنوز توی شهر هستی میخوام یه لطفی به ما بکنی.

 

اهنگ قدیمی وایات پخش میشه اما لانایت با دک و پوز سابق وایات  وارد میشه. او میگه بزرگترین لحظه راو وقتی بود که من به رینگ اومدم و بعدش تیکر و وایات مقابلم قد علم کردند. سی ام پانک نیوز. منظور او این هست که تیکر و وایت به کمک هم حریف او شدند. او میگه کسی نمیخواد تک به تک با من رو به رو بشه. او میگه بهتره وایات به توصیه اندرتیکر که در گوش او گفت عمل کنه قبل از اینکه من در مصاف پیچ بلک، کلک وایات رو بکنم.

چراغها خاموش میشه و بعدش وایات رو روی صندلی متحرکش میبینیم. او میگه میدونم که لانایت در درون خودش ارامش نداره. اما مهم نیست. زمان گفتگو میاد و میره و بعدش در رمبل، من با کسی که میخوام، مبارزه میکنم. بهتره امشب تا میتونی خوش باشی چون فردا منم که میخندم.

تصویر عمو هودی رو در بین مردم میبینیم.


دل فانتاسما مقابل امپریوم

وینسی از امپریوم، روی ویلد، گوریلا پرس میزنه. او بعدش به کایزر تگ میده. اونا روی ویلد پاور بمب میزنند. کایزر کاور میکنه و تمام

برنده امپریوم

شارلوت پیش پیرش میره و میگه من اصرار دویل رو برای داشتن مفاف برای کمرند دیدم و میخوام بهش یک فرصت بدم. پیرس میگه در اسمک اینده این مصاف برگزار خواهد شد.

 

سیکوا مقابل اونز

اونز یک سوپر کیک میزنه. سیکوا برای یک حمله اماده میشه اما اونز بهش پاور بمب میزنه. او سولو رو روی میز خرد میکنه. اونز یک صندلی برمیداره و به زین نگاه میکنه. او با صندلی زین رو میزنه. بعدش صندلی رو میندازه و میره

مسابقه بدون تیجه تموم میشه

پایان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 8 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر